Bethlen Téri Színház: Kávécsarnok
Ilyen aranykor sohasem létezett, csak Szép Ernőnek volt különleges képessége ahhoz, hogy a rögvalóság prózai gondjaiból és a hétköznapok szürkeségéből költészetet varázsoljon.
Garas-est a Bálint Házban
A nehéz alaptermészet Kern szerint alapvetően nem baj, hisz ez kizárólag egyetlen embert érdekel: a direktort. Talán éppen emiatt vándorolt Garas is egyik színháztól a másikig...
Térey János: Paulus – Bethlen Téri Színház
Zubog a kimondatlanság, az állítás hiánya kiált a darabból, túlzottan felerősödik a hangulat, az atmoszféra.
Peter Brook: Egy varázsfuvola (Művészetek Palotája)
S íme, itt a bizonyíték rá, hogy lehet olyan operát rendezni, amely nem szaglik pállott pacsulitól, sokkal inkább friss és üdítő a maga korszerűségében.
Nemzeti Színház: A velencei kalmár
Ésszerűség és megértés helyett önnön indulataik által kényszerítve követik el tetteiket. Olyan kór ez, amelynek nincs ismert ellenszere.
Kristóf Ágota: A nagy füzet – a Forte Társulat előadása a Szkénében
Ez az ábrázolásmód olyankor működik igazán jól, amikor nem túlságosan direkt.
Ludwig Kortárs Művészeti Múzeum: A meztelen férfi
E gömbvillám-effektusban a fallosz mint jelentő és mint szükség jelenik meg, hogy a pillantást ezzel a belső kielégítetlenség ürességére zárja: a társadalmi, politikai, identitásbeli és végső soron hatalmi kielégítetlenségre.
A Bethlen Téri Színház és a Stand Up Brigád közös produkciója
...ez a cikk most a Bethlen Téri Színházról, a Stand Up Brigádról, a szimbiózisról és a kabaréról aktualizál. Nem arról a kabaréról, amely az újságok hasábjain, az internetes trollok és trollínák világában kabar, hanem arról, amire pár nappal előtte már készül a néző, ha nem is úgy, mint a Nemzetibe.