A költészet napja három színházban: Gózon Gyula Kamaraszínház, Hevesi Sándor Színház, Trafó Kortárs Művészetek Háza -
… minden értelemben földrengéses, bizonytalan korszak lenyomatai jelennek meg a képeken, miközben pőre versmondást hallunk.
Karaván Munkacsoport – Kovács Dániel Ambrus: Jobb félni, avagy Egység Kétség Háromság -
A Fészek Klub kupolája vörösréz-domborítású, sugárzóan ünneplő férfiak és nők együttese látható rajta, aktjaik alatt az előadás által érvényesen tükröződő nyomorúság még erősebb.
Háy János: Szavalóverseny 1-3. -
Háy-féle iróniával beszél a verset író ember kicsinységekhez kötöttségéről, a versírás szabályai mellett a versíró gyarlóságairól.
Ivan Viripajev: Illúziók -
A két bábművész és a bábjaik között meghitt a kapcsolat. A lelkiállapot változékonyságát precízen követi a báb.
Durica Katarina: A rendes lányok csendben sírnak -
Még az is lehetséges, hogy a darabbeli képlet, miszerint a helyzet diabolikus jellegéért kizárólag a férfiak felelősek, pontosan fedi a ’90-es évek csallóközi valóságát.
Jeanie Finlay: Az apa, aki gyermeket hoz a világra; Simon Senn: Be Arielle F –
…hazánkban pénisszel kell születnünk ahhoz, hogy apák lehessük, s vagina nélkül sem érdemes világra jönnie annak, aki anyává óhajt cseperedni.
Ex Katedra / Stereo Akt – Füge Produkció -
Az Ex Katedra könnyed, mégsem súlytalan vállalkozás.
Szécsi Noémi: Egyformák vagyunk –
Fölvetődnek olyan tipikus témakörök, mint a gyermekvállalás vagy a „kölcsönös beleegyezés” a szexuális aktusba fontossága…
Csáth és démonai –
Hogyan és miért mehetett így félre egy polihisztor élete, s vajon meg lehetett volna menteni?
Garaczi László: Végre egy kis csönd -
Hajni nem egyszerűen a történet főszereplője, hanem korunk megzavarodott embere, akinek egyre inkább fogalma sincs róla, hogyan kell élni ebben a „szép, új világban”.